יום רביעי, 9 בנובמבר 2016

עבודה בתקשורת עיוני זירה 2

כתיבת פוסט בכתב "הכתיבור" וניתוחו:
ניתוח ההודעה שכתבתי בשפת "הכתיבור":
1) עפ"י מאפייני שפת ה"כתיבור" הדיגיטלית-
שימוש בסימני פיסוק- ריבוי בסימני שאלה (מה ניש??), ריבוי בסימני קריאה (אז יהיה פאן!!!!!!!!!!!)
שימוש מוגבר בשפה האנגלית- פאן,לאביו
הקצרנות-יומולדת,בצפר
פיצוי על היעדר גוף וקול- חחחחחחחחחח, סושייייייייי
שימוש בריגשונים (אמוטיקונים)- להבעת רגשות בשיחה: לב,מסיבה וחגיגה, סימני קריאה בולטים,פיצה,המבורגר,סושי, כתר.
2)עפ"י סלנג ברשת-
סלנג בהודעה:
*הוספת תוספת "וש" למילים:היוש,מאיוש
*התגרות בשפה התקנית: במקום מה שלומך, מה ניש (קיצור של נשמע)
*סטייה מודעת מן התקן: במקום יום הולדת- יומולדת, במקום בית ספר- בצפר




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה